Yhdistyskuva

Rakensimme yhdessä uuden kirkon

Ylivieskan Kotiseutuyhdistykselle myönnetty rahankeräyslupa on päättynyt

Oulun poliisilaitoksen, Ylivieskan Kotiseutuyhdistykselle myöntämä viisivuotinen rahankeräyslupa RA/2016/126 Ylivieskan uuden kirkon rakentamiseen on päättynyt 15.5.2021. Ylivieskan Kotiseutuyhdistys on suorittanut keräyksen toimeenpanoaikana 16.5.2016 - 15.5.2021 lähes 30 erilaista rahankeräystapahtumaa. Rahankeräyksen tuotto Kotiseutuyhdistyksen keräystilille on 36 291,65 euroa. Keräystuotto käytetään kirkkoon hankittavien liturgisten kirkkotekstiilien ja kastepuun hankintoihin sekä vihkiryijyn suunnittelukustannuksiin. Kotiseutuyhdistyksen johtokunta kiittää kaikkia lahjoittajia, kerääjinä toimineita ja keräyksessä auttaneita yhteistyökumppaneita.

Kirkkotalakoot-keräystä voi edelleeen tukea lahjoituksin Ylivieskan seurakunnan kirkkotalakoot-tileille. Tarkemmat ohjeet löytyvät seurakunnan verkkosivuilta. http://www.ylivieskanseurakunta.fi

Kotiseutuyhdistyksellä on sivut myös facebookissa

Päivitämme tietoja yhdistyksen tapahtumista myös fecebook-sivuille. Pääset katsomaan sivuja klikkaamalla alla olevaa linkkiä.
Facebook/Ylivieskan Kotiseutuyhdistys

Kotiseutuyhdistyksen sähköpostiosoite:

kotiseutuyhdistys.ylivieska@gmail.com

YLIVIESKAN KOTISEUTUYHDISTYS r.y:n jäsenmaksu vuodelle 2022 on 20 euroa. Voit maksaa jäsenmaksun Ylivieskan Kotiseutuyhdistyksen tilille FI78 5534 0550 1373 54. Käytä viitenumerona 107. Tule mukaan toimintaan ja tuo myös kumppanisi.
Hyvää jatkoa alkaneelle vuodelle 2021.

(Kotisivujen ja fb-sivujen ylläpitäjä: Mauri Takalo-Kippola)

Tapahtumakalenteri
«  Joulukuu   »